21 Ocak 2024 Pazar

AKLET (ŞİİR)

AKLET

Hal’e geldim efendilik aldım

Pazara çıktım efendilik satarım

Satarken efendimi sayıklarım

Pirincin taşlarını ayıklarım

Varsa koşulsuz biat edecek

Tezgah etrafında toplarım

Kendi aklı ile gelene

Yoktur satacak malım

Buyurganlar Hükmedenler

Çığırtkanlık yapanlarla

Bir gün dost bir gün düşman

Efendilik ortak payda

Bu işe ben de şaşarım

Hak derim eksik olmaz dilimden

Yalakalar düşmez peşimden

Cazibeli kalabalıklardan aldığım gücümden

Değil sessizlere

Kendime tercüman olamadım

Anca çene çalarım

Yunus’u araman bende ışk ile

Hal Pazarında bulduğum meşk ile

Tercih ettiğim zar ile

Balık olur o ışkı yutarım

Aklet

Kendini arama kimsenin içinde

Balığı unuttuğun o yerde

O ışk bende değil sen de

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.